Thursday, November 19, 2009

perkembangan baby bunni, kedatangan Si Caremel , & kematian Tragis si BAng...

sedikit perkembangan di tempat ku..

Baby Bunnie
anak2 induk yg 4 ekor semuanye dah start buka mata...
harap harap boleh terus hidup dengan kematian zero...
yang 6 ekor anak si Itam dah mula makan ape yg mak dia makan .. sket ari lagi leh la di asingkan...
tak sempat nak amik gambo..


Si Caremel...
penghuni baru kandang aku... si caremel, rabbit jantan age dah nak masuk 9 bulan... ade satu couple dari seri kembangan sudi nak adoptkan caremel ni kat aku.. semalam g amik... so boleh lah dibuat baka dia nih pulak... mata dia sebelah biru sebelah lagi hazel..
baru perasan tghari tadi.. semalam mase amik tak perasan pun

Kematian yang tragis
ade satu black anggora yang diadoptkan gak kat aku menemui ajal dalam perut ulau sawa.. terkejut gak aku pagi tadi nak bagi makan kat dia tetiba jer bertukau menjadi ulau sawa kenyang...tak bergerak gak lah tengok ulau tuh kejap... (takut n geli agaknye)...ingat hari nih baru nak bawak g klinik kat kajang... tak sempat jugak ler nak merawatnye.. ulau tuh aku tangkap & masuk kan dalam perangkap monyet yg perhilitan bagi... huhuhuh... ikut kan hati yg geram nih rase nak bunuh ngan tangan sendiri jer... memikirkan orang rumah tengah sarat mengandung anak sulung ... aku sabarkan jer la diri ni.. tak lame pastu aku suh jer adik aku yg menjalankan hukuman mati... sebelum ulau tu lepas & baham lagi sekor... huhuhuh

Hilux oh Hilux
ni ler rupa kete orang tua ku yg melibas divider jalan berdekatan ngan pintu 5 maeps... huhuhh.. time nih ayah , mak & pak ngah baru balik jenguk sedara meninggal.. time hujan lebat tergelincir ler pulak...
nasib baik semua selamat ... just bonda ku sahaja lebam kat peha...

No comments:

Post a Comment