Sunday, November 8, 2009

2 kelahiran serentak....& after 10 days anak2 si hitam



semalam 2 ekor lion head dah start buat sarang kat kotak depa....
so pagi ni aku g check pas breakfast.... both dah beranak....














si Leo
yang kaler putih ade 4 ekor kot anak dia.. aku main kuis pakai ranting kayu jer....
anak dia semua merah merah jer.....













anak si Blacky banyak sket... ade 6 ekor.... anak dia nih campur campur hitam ...
aku harap ni la anak anak baka ND aku yg ilang kena curi ari tuh....(masih mengharap dipulangkan... nak beli baru dalam rm250-rm450 gak sekor)
moga moga leh terus idup ler gamaknye....
so kena tgk n tunggu lak esok dia menyusukan anak2 dia ker tak... tak de la susah keje aku nanti kalau ibu dia menyusukan anak anak dia....















anak anak si Itam dah mula berjalan-jalan dalam kotak sarang mak dia... ade yg dah start nak buka mata... gebu2 n boncit2 blaka...

No comments:

Post a Comment