Wednesday, November 4, 2009

6 hari pertama untuk 6 baby baru., salah jantina & new ND


keadaan anak si itam... yg aku kira ade 6 ekor semuanye... tapi tak tau lah kalau ade yg tersorok lagi ker...
setakat 6 hari pertama nih masih bernyawa lagi semuanye...
aku cuba tak usik langsung kotak sarang si itam... or touch anak2nye... takut mati lagi macam kelahiran yg pertama dulu...
sekarang warna setiap sekor makin menyerlah... so sah lah bapaknye si lat...
now dalam proses kawalan semut yg ketat supaya tak masuk dalam sangkar nih...
agak leceh n rumit gak nak jaga nih...
harap2 semua 6 ekor nih dapat lar bertahan... semoga percubaan kali ini berjaya la hendak nye...
ni lak 2 lion head yg baru dapat hari tuh..
aku rasekan dia nih ade mix ngan spesis dwaft jer... coz telinga tak brape nak panjang...
mula2 dulu owner lame kate sepasang...
sekali dah 2 hari sampai umah baru aku check balik .. rupa2nye 2-2 betina...
pastu siap bunting lagi... harap2 gitu lah...
maka ade la 4 ekor induk betina kat tempat aku...dalam proses menambah baka n kandang lagi pas nih... harap2 2 ekor nih cepat la beranak .... amin...


my new Natherland dwart.. male... berat pun tak sampai sekilo
huhuh... hope baka pas nih leh kacuikkan ngan dia...
next mision nak carik female ND lak nak wat pure breed...
sape ade ?? leh msg ehhh..

No comments:

Post a Comment